Korzystaj z wiedzy naszych specjalistów

Wszystkie artykuły
Co-to-jest-badanie-nasienia

Badanie nasienia - co warto wiedzieć?

Badanie nasienia jest podstawowym działaniem w diagnostyce męskiej płodności. Polega na ocenie plemników oraz wydzieliny prostaty.

Jak-przebiega-histeroskopia

Jak przebiega histeroskopia?

Histeroskopia wykonywana jest zazwyczaj w krótkim znieczuleniu ogólnym, tym samym pacjentka nie odczuwa żadnych dolegliwości bólowych związanych z badaniem. Zabieg przebiega dosyć szybko, trwa około 10-15 minut.

Jakie-sa-wskazania-do-inseminacji

W jakich sytuacjach inseminacja jest zalecana?

Zanim para przystąpi do procedury inseminacji domacicznej niezbędna jest konsultacja ze specjalistą leczenia niepłodności oraz wykonanie obowiązkowych badań. Lekarz kwalifikuje parę do zabiegu na podstawie wywiadu medycznego przeprowadzonego zarówno z kobietą, jak i mężczyzną oraz badań diagnostycznych przeprowadzonych u obojga partnerów.

Objawy-PCOS-na-co-nalezy-zwrocic-uwage

Objawy PCOS - na co należy zwrócić uwagę?

Charakterystycznymi dla PCOS objawami są nieprawidłowe cykle miesięczne, nadmiar hormonów męskich, jak również policystyczne jajniki. Zaburzenia mogą mieć różne nasilenie, wymagają dokładnego zdiagnozowania i prawidłowego rozpoznania, w tym wykluczenia innych podobnie przebiegających chorób.

Co-to-jest-laparoskopia-ginekologiczna

Laparoskopia ginekologiczna - wskazania i przebieg?

Laparoskopia jest małoinwazyjną techniką operacyjną, która pozwala zbadać oraz wykryć nieprawidłowości w narządach wewnętrznych, a także umożliwia usunięcie patologicznych zmian. Zabieg laparoskopii jest również stosowany w leczeniu niepłodności oraz przy występujących zaburzeniach związanych z donoszeniem ciąży.

Klinika leczenia niepłodności zapewnia sprawdzone informacje i przydatne porady.

Jesteśmy po to, by odpowiedzieć na Twoje pytania

Nie ma złych pytań, jesteśmy po to, by pomóc. Nasz specjalista chętnie z Tobą porozmawia, doradzi i wyjaśni wszelkie wątpliwości dotyczące wizyt, badań, zabiegów, a także opowie o naszych metodach leczenia.

SKONTAKTUJ SIĘ ZE SPECJALISTĄ Z WYBRANEJ KLINIKI:

Phone icon +48 22 300 50 90