Najcudowniejszy dzień w życiu

dr n. med. Bartosz Pietrzycki

Klinika:

Klinika Bocian Białystok

Jesteśmy rodzicami dzięki Państwa pomocy. To chyba największe szczęście jakie nam się przytrafiło. Jaś za chwile skończy roczek, a Pawełek ma 4 latka.

Do Kliniki Bocian trafiliśmy w 2013 roku . Doktor Grygoruk został naszym lekarzem. Po kilku miesiącach leczenia podeszliśmy do transferu który wykonał doktor Pietrzycki. Był to strzał w „10” i w czerwcu 2014 zostaliśmy rodzicami Pawełka. To był najcudowniejszy dzień w naszym życiu.

Po raz drugi los uśmiechnął się do nas 28.09.2017 roku. Jaś przyszedł na świt jako wcześniak w 35 tygodniu ciąży przez cesarskie cięcie. Tym razem nie obyło się bez komplikacji. Z przodującym centralnie i wzrastającym łożyskiem musiałam dużo leżeć przez to lekarz prowadzący zadecydował o wcześniejszym rozwiązaniu ciąży. Jaś urodził się z wrodzonym zapaleniem płuc, głęboką anemią przez co potrzebował natychmiastowej transfuzji krwi (1 punkt w skali Apgar). Długie tygodnie spędziliśmy w szpitalu, gdzie Jaś powoli wracał do zdrowia. Po tygodniach rehabilitacji i konsultacjach ze specjalistami dziś nie ma śladu po wcześniactwie. Jest bardzo żywym malcem.

Nie ma takich słów które wyrażą naszą wdzięczność . Z całego serca dziękujemy całemu personelowi kliniki a w szczególności doktorowi Grygorukowi, który zawsze służył swoją pomocą oraz doktorowi Pietrzyckiemu który dwukrotnie przyczynił się do naszego cudu.

Galeria zdjęć

Opowiedz o swojej wyjątkowej drodze do rodzicielstwa